Folytatódik a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati tevékenységének átalakítása

Októberben bezár a társaság veszprémi irodája.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte meg ügyfélszolgálati tevékenységének átszervezését. A folyamat során a személyes ügyintézésről a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra terelődik a hangsúly, amivel egy újabb nagy lépést tesz a társaság a digitalizáció irányába.

Az átalakítás következő lépéseként a NÚSZ Zrt. megszűnteti a személyes ügyfélkiszolgálást Veszprémben. A társaság Budapest út 89. szám alatt lévő ügyfélszolgálati irodája 2023. október 10-ig tart nyitva. Ennek megfelelően:

a NÚSZ Zrt. veszprémi ügyfélszolgálati irodájában 2023. október 10-én lesz lehetőség utoljára

e-matricával és HU-GO elektronikus útdíjjal kapcsolatos ügyeket intézni.

A NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatának munkatársai telefonon továbbra is zavartalanul állnak rendelkezésre magyar nyelven 0-24 órában a +36 36 587 500-as telefonszámon.

A társaság e-mailben az alábbi címeken érhető el:

A NÚSZ Zrt. többi – pl. a legközelebbi székesfehérvári – ügyfélszolgálati irodájának elérhetősége itt megtalálható.

E-matrica vásárlására a NÚSZ Zrt. nemzetiutdij.hu oldalán itt van lehetőség, Magyarország egyetlen hivatalos online e-matrica-lekérdező felülete pedig itt érhető el.