November 30-án nyit ki utoljára a gyöngyösi ügyfélszolgálatunk

Folytatódik a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálati tevékenységének átalakítása.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfelei igényeihez igazítva kezdte el átszervezni, átalakítani ügyfélszolgálati tevékenységét. A folyamat több részből áll, és annak során a személyes ügyintézés helyett a sokkal inkább idő- és energiatakarékos elektronikus megoldásokra helyeződik a hangsúly.

Az átszervezés következő lépéseként megszűnik a személyes ügyfélkiszolgálás a gyöngyösi irodánkban. Az Angyal u. 2/1. szám alatt lévő ügyfélszolgálatunk 2023. november 30-ig tart nyitva. Ennek megfelelően:

a NÚSZ Zrt. gyöngyösi ügyfélszolgálati irodájában 2023. november 30-án lesz lehetőség utoljára

e-matricával és HU-GO elektronikus útdíjjal kapcsolatos ügyeket intézni.

 

Munkatársaink telefonon továbbra is zavartalanul állnak rendelkezésre magyar nyelven a hét minden napján 6-22 óráig a +36 36 587 500-as telefonszámon.

Társaságunk e-mailben az alábbi címeken érhető el:

A NÚSZ Zrt. többi – pl. a legközelebb, az M3 12-es km-énél, Budapest felől a Szilas pihenőben lévő – ügyfélszolgálati irodájának elérhetősége itt megtalálható.

E-matrica vásárlására a NÚSZ Zrt. nemzetiutdij.hu oldalán itt van lehetőség, Magyarország egyetlen hivatalos online e-matrica-lekérdező felülete pedig itt érhető el.