Átmenetileg szünetel a NÚSZ személyes ügyfélszolgáltatása

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. koronavírus-járvány elleni védekezés támogatása, a társaság ügyfelei és dolgozói egészségének megóvása érdekében 2020. március 15-től felfüggeszti a személyes ügyintézés lehetőségét, ügyfeleitől azt kéri, hogy telefonon vagy online kezdeményezzék az ügyintézést.

Elektronikus úton jelenleg többek között pótdíjmaximalizálás és részletfizetés kérhető, de meghatározott feltételek esetén lehetőség van az elírt rendszám javítására, a felségjelzés módosítására vagy rendszámcserével kapcsolatos ügyek intézésre is. A NÚSZ Zrt. azt kéri ügyfeleitől, hogy amennyiben más ügyet szeretnének intézni, azt mindenféleképpen jelezzék telefonon vagy online. A társaság minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot az ügyfél által megadott elérhetőségen.

A NÚSZ Zrt. telefonos ügyfélszolgálata belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500 telefonszámon érhető el. A társaság ügyintézői magyar nyelven 0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap 8-16 óráig fogadják az ügyfelek hívását. E-mailben az e-matricás rendszert érintő ügyekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, a HU-GO elektronikus útdíjat érintő esetekben pedig az ugyfel@hu-go.hu címen lehet jelezni az ügyintézési szándékot. A társaság postai levelezési címe: Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., 1380 Budapest, Pf.: 1170.

A NÚSZ Zrt. felhívja a figyelmet, hogy a személyes ügyfélszolgáltatás átmeneti felfüggesztése nem mentesíti az ügyfeleket az ügyintézés felelőssége, illetve az úthasználati jogosultság megfizetése alól.

A NÚSZ Zrt. e-matrica vásárlásához az ematrica.nemzetiutdij.hu, a HU-GO e-útdíj rendezéséhez pedig a hu-go.hu internetes oldalát ajánlja.

Az ügyfélszolgálati szolgáltatásokról részletes tájékoztatás pedig a NÚSZ honlapján található: https://nemzetiutdij.hu/articles/article/ugyfelszolgalati-szolgaltatasok.